המציאות הזו היא כבר דבר שבשגרה כיום. עוד ועוד מעסיקים מפנימים את המסר שאם הם רוצים לקבל מהעובדים את המקסימום, הם גם צריכים להשקיע בהתאם. כי עובד שמרגיש מוערך, עובד שחש שהמעסיק משקיע בו וחשוב לו לספק לו חוויות והנאה במקום העבודה - מחזיר למעביד ובגדול. הוא יעבוד בצורה יעילה יותר הודות לאווירה החיובית ולהרגשה הטובה. שווה להשקיע בעובדים ולארגן עבורם ימי כיף או ימי גיבוש.
גיבוש עובדים – כיצד? טיפ ראשון – בחירת פעילויות מתאימות למטרהלכל חברה יש מטרות ויעדים. גם ימי גיבוש צריכים להתאים ליעדי החברה. וזה אומר שעל המנהל לתכנן מהי המטרה אותה הוא מעוניין להשיג באמצעות יום הגיבוש. הוא יכול לקבוע כי מדובר ביום של פינוקים בלבד, אך אפשר לצאת כדי להעלות את המורל בקרב העובדים, או לשפר את היכולת שלהם לעבוד בשיתוף פעולה כצוות. המטרה המוצהרת של ימי הכיף תעזור לקבל החלטה בדבר אופי הפעילות.
טיפ שני – התאמת הפעילות לאופי הקבוצהנניח שהחלטתם לצאת כדי לצ'פר את העובדים ולשדר להם את הערכתכם לנוכח ההשקעה הרבה שלהם. זו אכן מטרה נחוצה! כיצד אתם משדרים זאת? יש מגוון רחב של פעילויות או אטרקציות שעשויות להתאים למטרה זו. אך עליכם לדעת כי חיבת להיות הלימה בין אופיים של העובדים וסוג החוויות המתאים להם לבין התכנית שאתם מתכננים. לקבוצה אינטלקטואלית לדוגמה, חשוב יהיה למצוא אטרקציה בעלת אופי מאתגר מחשבתית. ואילו עבור קבוצה קלילה יותר מתאים לבחור אטרקציית אקסטרים.
טיפ שלישי – אוכלבכל יום של כיף חשוב לשלב גם כיבוד או ארוחה מושקעת. כיוון שלכל יום גיבוש עובדים תוכל ארוחה מושקעת או מנות מפנקות לתרום הרבה. הארוחה יכולה לבוא עם סיום מסלול או להיות חוויה בחיק הטבע. הצבא צועד על קיבתו, וזה נכון גם לצוות שלכם בהקשר של מקום העבודה.
טיפ רביעי – בחירת חברה חיצוניתימי גיבוש ניתן לתכנן בכוחות עצמכם. אך יש כיום מספר רב של חברות שעוסקות בתחום של ארגון ימי גיבוש. חברות אלו מציעות שפע של אפשרויות עבור גיבוש עובדים. וזה אומר שחבל לכם לעמול בכוחות עצמכם ולהשיג תוצאה בינונית. פנו אל חברת גיבוש עובדים לתכנון ולארגון יום הכיף שלכם. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של אפשרויות שמתאימות לפעילויות ביום גיבוש וכיף לעובדים. בחירת הפעילות המתאימה תבטיח לכם יום מוצלח ומהנה. את התוצאות שלו תראו בשטח עוד זמן רב.
חשוב להשקיע בעובדים. על מנת להשיג שביעות רצון ושיפור התפוקה, ארגנו יום של כיף וגיבוש. אתם תראו תוצאות בשטח!
רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים